سوالات متداول - شهر فافا

سوالات متداول عمومی

چگونه در سایت ثبت سفارش کنم؟
در صفحه کالا بر روی دکمه افزودن به سبد خرید بزنید و سپس از قسمت بالای سایت بر روی سبد خرید کلیک کنید و مراحل خرید اینترنتی را به صورت کامل انجام دهید.

کالای ناموجود چه زمانی موجود میشود؟
موجود شدن کالا زمان مشخصی ندارد و بستگی به شرایط بازار دارد.
در صورت تمایل به خرید بر روی دکمه "موجود شد،خبرم کن"بزنید تا استعلام این کالا برای شما ثبت شود.

کالا موجود میباشد؟
قیمت ها و موجودی های سایت به روز هستند در نتیجه،کالاهایی که در سایت قیمت دارند، حداقل یک عدد از آن موجود میباشد.

آیا سفارش ارسال شده است؟
در صورت خرید با حساب کاربری تنها کافیست وارد تاریخچه سفارشات خود شوید و آخرین وضعیت سفارش را چک بفرمایید.در صورتی که با کاربری مهمان خرید را انجام داده باشید،پیامکی برای شما ارسال میشود که حاوی لینک پیگیری وضعیت سفارش میباشد.

سفارش به چه صورتی ارسال میشود؟
ارسال شهرستانها :

  • در خريدهای اينترنتی بالای 899 هزار تومان، ارسال به سراسر ايران به صورت رايگان و با پست سفارشی انجام می‌شود و بين 3 تا 8 روز کاری کالا به دست شما خواهد رسيد.
  • در مبالغ كمتر ارسال با پست سفارشی و هزینه ارسال به سفارش افزوده میشود. امکان ارسال با پست پیشتاز نیز وجود دارد که هزینه پست پیشتاز به سفارش افزوده میشود و بین 2 تا 5 روز کاری کالا به دست شما خواهد رسید.


ارسال شیراز:

  • ارسال رایگان: تحویل ۴۸ ساعته از زمان ثبت سفارش
  • ارسال ۲۴ ساعته در ساعات کاری با اضافه شدن هزینه ارسال به سفارش انجام میگردد.

ساعت کاری فروشگاه به چه صورت است؟
همه روزه به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۱۰ الی ۱۹

آدرس فروشگاه کجاست؟
آدرس فروشگاه حضوری: شيراز - بلوار کريمخان زند - روبروی خيابان خيام - مجتمع تجاری مسعود همچنین از طریق لینک "تماس با شهر فافا" در صفحه اصلی سایت، میتوانید مشخصات دقیق تماس با فروشگاه را مشاهده کنید.

فروشگاه شما در کدام شهر است؟
فروشگاه شهر فافا در شهر شیراز مستقر است و به تمامی نقاط ایران، کالا ارسال میشود.

کد تخفیف را از کجا بایستی دریافت کرد؟
کدهای تخفیف بر روی سایت نمایش داده نمیشوند.برای دریافت کدهای تخفیف در مناسبت های مختلف میتوانید در خبرنامه عضو شوید.

چرا کد تخفیف نامعتبر است؟

  • تاریخ انقضا کد تخفیف
  • بزرگ و کوچک بودن حروف
  • فاصله بین حروف

کد رهگیری ارسال میشود؟
بعد از تحویل کالا به اداره پست کد رهگیری نهایتا تا ۲۴ ساعت آینده پیامک خواهد شد.

ارسال کالا رایگان است؟
ارسال کالا بالای 899 هزارتومان و زیر ۹ کیلو گرم رایگان میباشد.

چه طور میتوان از اصالت کالا مطمئن بود؟
تمامی کالاهای موجود در فروشگاه دارای ضمانت اصالت و کیفیت میباشند و در صورت وجود با گارانتی معتبر و اصلی ارائه میشوند.

چرا اجازه خرید بیش از یک عدد وجود ندارد؟
فروشگاه اینترنتی شهر فافا برای مصرف کننده است و ما تعهد داریم که شرایط خرید را برای مصرف کننده تا حد امکان پایدار نگه داریم. شما میتونید برای خرید بیش از تعداد تعیین شده در سایت با بخش فروش تلفنی شهرفافا با شماره زیر تماس بگیرید
071-91007717 داخلی: 712

با توجه به خرید به صورت تعداد از یک کالا چه میزان تخفیف تعلق می گیرد؟
جهت اطلاع از قيمت های همکار و خريد در تعداد بالا با واحد فروش تلفنی شهر فافا با شماره هاي زير تماس حاصل فرمایید.
071-91007717 داخلی: 712
چه طور باید به فروشگاه اینترنتی شهر فافا اعتماد کرد؟

فروشگاه اینترنتی شهرفافا با بیش از 22 سال سابقه و استقرار در دومین کارخانه فناوری کشور به عنوان یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های فعال در زمینه IT (بزرگترین فروشگاه اینترنتی جنوب کشور ) در حال فعالیت میباشد.
شهر فافا با دارا بودن :
1.پروانه کسب فروش حضوری و غیر حضوری (اینترنتی) (با وارد شدن در سایت https://ecunion.ir/ در قسمت"استعلام مجوز" با وارد کردن عبارت fafait.net در آدرس دامنه،استعلام مجوز فعالیت شهر فافا را دریافت کنید.)
2.داشتن نماد اعتماد الكترونيكی (با وارد شدن در سایت https://enamad.ir/ در قسمت "کسب و کارهای دارای نماد" با وارد کردن عبارت fafait.net در آدرس دامنه، استعلام فروشگاه شهرفافا را دریافت کنید.)
3. گروه پشتیبانی و خدمات پس از فروش
به شما لذت خرید اینترنتی با آرامش خیال کامل را هدیه میدهد.
همچنین توجه داشته باشید در خریدهای اینترنتی به صفحه پرداخت الكترونيكی كه حتما به آدرسي كه با https:// پروتكل امن شروع شده باشد انتقال داده شوید.

آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
سرویس پرداخت در محل برای کاربرانی که ساکن شیراز هستند و سفارشات زیر 10 میلیون تومان دارند امکان پذیر میباشد.

مدت زمان گارانتی کالا چقدر است؟
تاريخ اتمام گارانتي کالا ها به نسبت ورود کالا به انبار شهر فافا متفاوت ميباشد.شما میتوانید با ارسال لینک کالا در پشتیبانی آنلاین سایت از مدت زمان باقی مانده گارانتی مطلع شوید.

تخفیفات ویژه تا چه زمانی فعال هستند؟
اکثر تخفیفات ویژه در روزهای فرد ساعت 10 صبح آپدیت میشوند که این مورد برای تمامی آفر ها صدق نمیکند و استثناهایی وجود دارد.

چرا کالایی که در سبد خرید قرار داده شده موقع ثبت سفارش قیمت آن تغییر می کند؟
در صورتی که از قبل، کالا را به سبد خرید اضافه کرده باشید اما ثبت نهایی سفارش انجام نشده باشد، درصورت نوسان قیمت و موجودی،کالا شامل نوسانات خواهد شد و بایستی سبد خرید را بروز رسانی کنید.

منظور از اینکه با عضویت در خبرنامه ۱۰ درصد در هزینه ها صرفه جویی میشود چیست؟
پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبتهای مختلف از طریق خبرنامه برای کاربران ارسال میگردد که باعث میشود کاربران با اطلاع از این موارد و خرید کالا با قیمت مناسب تر در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

آیا با عضویت در خبرنامه کد تخفیفی ارسال میشود؟
پیشنهادات ویژه و کدهای تخفیف به مناسبتهای مختلف از طریق خبرنامه برای کاربران ارسال میگردد.

چرا پردازنده ها شامل ۷ روز مهلت تست نمی شوند؟
با توجه به اینکه پردازنده ها فاقد شماره سریال میباشند و از دسته کالاهایی ست که بسیار حساس هستند، تشخیص آن بعد از خروج از فروشگاه تقریبا غیرممکن میباشد، از همین رو امکان تعویض پردازنده وجود ندارد.

مهلت ۷ روز تست از چه زمانی آغاز میشود؟
از زمان تحویل کالا توسط مشتری ۷ روز مهلت تست آغاز میشود.

سوالات متداول فنی

نحوه سازگاری رم با مادربرد به چه صورت است؟
برای مشخص شدن سازگاری رم با مادربرد بایستی به سایت مرجع مادربرد قسمت "support" نام رم مورد نظر در لیست قطعات سازگار جستجو کنید.همچنین بایستی مشخصات فنی رم را با مادربرد از قبیل : نوع حافظه - فرکانس و ظرفیت قابل پشتیبانی مادربرد، چک کنید.

نحوه سازگاری پردازنده با مادربرد به چه صورت است؟
بایستی مشخصات فنی پردازنده با مشخصات پردازنده در مشخصات فنی مادربرد بررسی و مطابقت داشته باشد.(از قبیل : سوکت و نسل پردازنده)

نحوه ارتقا هارد و اس اس دی لپ تاپ به چه صورت است؟
جهت ارتقا لپ تاپ بایستی با شرکت گارانتی دهنده تماس بگیرید.

نحوه درخواست مشاوره جهت خرید لپ تاپ چگونه می باشد؟
با توجه به کاربری و بودجه بایستی انتخاب نهایی انجام شود همچنین شما میتوانید از دسته بندهای مختلف در منوی سایت استفاده کنید.

نحوه درخواست مشاوره جهت خرید پاور بانک چگونه است؟
با توجه به کاربری و بودجه بایستی انتخاب نهایی انجام شود .

نحوه درخواست ارسال پیش فاکتور با توجه به زمینه کاربری چگونه است؟
درصورت تمایل به دریافت پیش فاکتور، بایستی حداکثر بودجه ، لیست نرم افزارهای مورد استفاده و زمینه کاربری را مشخص کنید و درخواست خود را در گفتگوی آنلاین سایت با ذکر اطلاعات تماس ارسال کنید.

چگونه رم های دو کاناله را تشخیص دهیم؟
رم هایی که دو ماژله هستند (کیت) دو کاناله میباشد به طور مثال : رم 16 گیگ دو کاناله دارای دو عدد رم 8 گیگ میباشد.یا زمانی که دو عدد رم با مشخصات یکسان بر روی مادربرد قرار گیرند دو کاناله محسوب میشوند.

کدام مدل رم برای ارتقا در لپ تاپ مناسب است؟
رم های مناسب لپ تاپ در دسته بندی رم ها با فیلتر گذاری رم های نوت بوکی قابل تشخیص میباشند.